شناسهٔ خبر: 167498 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی در پی شهادت رییس‌جمهور

تسلیت مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، شهادت رئیس جمهور (خادم الرضا ) و هیات همراه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، شهادت رئیس جمهور (خادم الرضا ) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه را تسلیت گفت و با ارسال پیامی یاد آنان را گرامی داشت.

متن‌ پیام‌ به‌ این‌ شرح‌ است:

بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت رئیس محترم جمهور ( خادم الرضا ) حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و آقای امیر عبداللهیان وزیر محترم خارجه و هیئت همراه ، موجب تاسف و تاثر عمیق شد، بدون تردید خدمات ماندگار آن عزیزان و یاد و خاطره تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف میهن اسلامی در اذهان همه به یادگار خواهد ماند. اینجانب به نمایندگی از طرف اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی، ضایعه و فقدان این بسیجی دلاور، فرمانده شجاع و دلیر را به حضرت ولی عصر ( عج ) و مقام معظم رهبری  و ملت شریف ایران اسلامی و به خانواده محترم ایشان و همچنین همکاران وزارت راه وشهرسازی  تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.