شناسهٔ خبر: 167509 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پی شهادت رئیس جمهور

شهید رئیسی سیدالشهدای خدمت و مجاهدی خستگی ناپذیر بود در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه دلخراش سقوط بالگرد ، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( استان گیلان)، متن پیام محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان بدین شرح است: 

«"انا لله و انا الیه راجعون"

شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور عزیز، انقلابی و مردمی کشورمان و هیئت همراه ایشان، غمی بزرگ و سترگ است که برای آحاد مردم باور پذیر نیست.

شهید بزرگوار آیت الله رئیسی، شهید خدمت به اسلام، کشور و مردم بود که در راه خدمت و مجاهدت شب و روز نمی شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و کشور گام بر می داشت.

بدون شک مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.

مصادف شدن این شهادت با روز میلاد امام رضا(ع) و سال ها حضور آن شهید بزرگ در آستان مقدس رضوی نشان از دلدادگی و خلوص نیت دارد.

اینجانب، این ضایعه‌ی اسفبار را محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران عزیز و مردم قدرشناس و انقلابی استان گیلان تسلیت عرض نموده و برای این شهیدان بزرگوار علو درجات را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.