شناسهٔ خبر: 167762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کمیسیون ماده پنج استان سیستان و بلوچستان؛

طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری سراوان تصویب شد

مهدی میری معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی سراوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، سید مهدی میری در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرستان سراوان از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی سراوان خبر داد و گفت: تصویب این سایت نقش بسیار مهم و تاثیرگذار در روند عمرانی و توسعه پایدار شهری سراوان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است، افزود: تصویب اراضی مذکور نقش مهمی در اجرای هر چه سریعتر اجرای این طرح مهم ملی در این شهرستان مرزی دارد.

میری از تصویب ۱۱ مصوبه در کمیسیون ماده پنج سراوان در جلسه امروز خبر داد و گفت: تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۲ هکتاری شهر گشت از دیگر مصوبات مهم این جلسه بوده است.