شناسهٔ خبر: 167800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انتخاب مشاوران و پیمانکاران طرح‌های عمرانی با اولویت شرکت‌های بومی

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب مشاوران و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی با دقت و بررسی بیشتری با اولویت شرکت‌های بومی و دانش بنیان انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی در جلسه شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: انتخاب مشاوران و پیمانکاران با اولویت شرکت‌های بومی و دانش بنیان و بررسی سوابق اجرایی انجام شود تا روند اجرایی این پروژه‌ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی ادامه داد: توجه به تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات مردمی با اولویت اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، توجه ویژه به معیشت کارکنان، کاهش هزینه‌های جاری اداری و افزایش بهره‌وری در تمامی سطوح اداری در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تحقق سیاست‌های طرح نهضت ملی مسکن که از مهم‌ترین برنامه‌های دولت مردمی است در استان با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی می‌شود.

عطائی بیان کرد: تسریع در اتمام پروژه‌های فعال و نیمه تمام با نظارت و پیگیری دقیق امری لازم بوده و تامین مطالبات پیمانکاران در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بالاترین ثواب و اجر خدمت بی منت به مردم عاقبت به خیری و شهادت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان، کار و تلاش جهادی و بی منت جهت حل مشکلات مردم حتی در دورترین و کم برخوردارترین مناطق کشور را سیره عملی شهید جمهور عنوان کرد.

عطائی افزود: سیره خدمت به مردم باید در سرلوحه و الگوی عملی برای مدیران و کارکنان دولت بوده و در تمامی سطوح اداری باید ساری و جاری شود.