شناسهٔ خبر: 167854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

اجرای۳۸۶ کیلومتر خط کشی در راه‌های ارتباطی استان همدان

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۳۸۶ کیلومتر خط کشی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط اکیپ امانی در راه‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۸۵۰ کیلومتر خط کشی توسط اکیپ‌های امانی و پیمانی در سطح محورهای استان همدان اجرا شد و امسال پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این عدد به ۴ هزار کیلومتر هم برسد.

آهکی تصریح کرد: هدف‌گذاری خط کشی راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان همدان امسال حدود ۲ هزار کیلومتر است.

وی با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و اربعین حسینی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی ارتقای ایمنی راه‌های استان همدان به ویژه خط کشی راه‌ها با استفاده از دو اکیپ امانی آغاز شده و به زودی دو اکیپ پیمانی نیز جهت خط کشی محورهای استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در ادامه گفت: امسال برای اولین بار به منظور تسریع در ایمن سازی راه‌ها یک دستگاه جدید خط کشی به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شد که در مجمع دو اکیپ امانی در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی جهت خط کشی فعال شده است