شناسهٔ خبر: 167911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی وضعیت بخش بیرانشهر صورت گرفت؛

نشست هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با منتخب مردم خرم آباد و چگنی

بیران شهر شاکرمی به منظور رسیدگی و بررسی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت نشست هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی به میزبانی بخشداری بیرانشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)؛بهزاد شاکرمی، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت گفت: یکی از سیاست های اصلی و کاری رئیس جمهور شهید فعالیت های جهادی و مداوم بوده و بنده خوشحالم که جلسات و کارهای مربوط به مردم در ایام فقدان ایشان هم تعطیل نشده است.

شاکرمی ادامه داد: مطالعات طرح تعریض ورودی و خروجی شهر بیرانشهر انجام شده و تا یک ماه آینده مناقصه آن برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اولویت های این اداره کل را اتصال آزاد راه شهید بروجردی به بخش بیرانشهر برشمرد و افزود:چون پروژه با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می باشد باید جهت عقد قرارداد هماهنگی های لازم با قرارگاه هم انجام شود.

شاکرمی یکی از دغدغه های خود و مجموعه تحت امر خود را بحث نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت معرفی و توضیح داد: ما برای شروع به کار در بحث نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت نیازمند حداقل ۳۰ هکتار زمین هستیم تا کار خود را آغاز کنیم.

وی، اضافه کردن این مقدار زمین به محدوده شهر را یکی از مولفه های توسعه شهری دانست و افزود: با الحاق این ۳۰ هکتار یکی از فاکتورهایی که برای ارتقای بخش بیرانشهر به شهرستان نیاز است فراهم و برآورده می شود.