شناسهٔ خبر: 167944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

۷۲ واحد مسکونی خیر ساز تقدیم زوج‌های جوان‌ می‌شود

افتتاحیه پروژه مسکن ۷۲ واحدی خیرساز خال زینل ۴ گراش مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم افتتاحیه پروژه مسکن خیرساز خال زینل ۴ شهر گراش اظهار کرد: ۷۲ واحد مسکونی خیر ساز تقدیم زوج‌های جوان‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم افتتاحیه پروژه مسکن خیرساز خال زینل ۴ شهر گراش ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش اظهار کرد: از خیرین که بانیان این مراسم بودند و همچنین از همه کسانی که در این مسیر ما را همراهی کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم.

وی تصریح‌کرد: در قرآن، احادیث و سخن بزرگان، روایات زیادی در مورد اهمیت نیکوکاری داریم، حضرت علی (ع) در این زمینه می‌فرماید: «نیازمندی‌های مردم به شما نعمت است».

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد: کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد، بلکه به همت بلند نیاز دارد؛ قطعاً کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد.

شبانی افزود: یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است.

وی تصریح‌کرد: در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، خیرین بزرگواری داریم که همت بلندی دارند، نیک‌اندیش‌اند و تا امروز، بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه را با مشارکت خیرین شروع کرده یا به اتمام رسانده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: تهیه مسکن به این شکل، یکی از مشکلات جوانان و زوج‌های جوان در جامعه است که دولت در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به جوانان امتیازهایی در این زمینه می‌دهد.

شبانی اظهار کرد: زمین این مجموعه از طرف سازمان ملی زمین و مسکن، مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۳ هزار متر جنب مسکن مهر شهر گراش به‌خیر این طرح واگذار شده و ۷۲ واحد مسکونی در ۵ بلوک به‌صورت دوخوابه و سه خوابه جانمایی شده و با زیربنایی به متراژ ۸ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان، با عزت و آبرو ساخته شده و به زوج‌های جوان تقدیم می‌شود.

وی با تشکر از نیک‌اندیش این پروژه گفت: از حاج زینل عزیز و بزرگوار (حاج زینل زینلی، معروف به خال زینل) و مجموعه‌ای که ایشان را حمایت کردند و همکاری داشتند، هیئت امنا و همه مهندسان و عزیزانی که پروژه خیرساز خال زینل ۴ به‌صورت شبانه‌روزی کار و تلاش کردند که یک مجموعه آبرومند و باکیفیت به بهره‌برداری برسد، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: در سنوات گذشته ۸۵ واحد مسکونی که ۱۰ واحد آن در بلوار نام‌آور، ۲۵ واحدی آن در خیابان بسیج و ۵۰ واحد دیگر در شهرک آزادگان گراش ساخته شده همگی به همت این خیر گران‌قدر بوده و من از اینجا دست همه خیرین، به‌خصوص حاج زینل عزیز را می‌بوسم و امیدواریم برای حل نیازمندی‌های مردم باز هم بتوانیم با هم همکاری داشته‌باشیم.