شناسهٔ خبر: 167966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

جذب کارشناسان نظارت عالیه در ادارات ستادی راه و شهرسازی گلستان

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از اعلام فراخوان جذب ۴۰ نفر کارشناس نظارت عالیه برای اشتغال در ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای اجرای وظایف سازمانی و همچنین اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان جهت نظارت عالیه بر کلیه ساخت و سازهای سطح استان، سازمان نظام مهندسی استان نسبت به جذب ۴۰ مهندس واجد شرایط اقدام کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه‌داد: متقاضیان باید پروانه اشتغال به کار مهندسی حداقل پایه دو و بالاتر در رشته‌های عمران، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی داشته‌باشند.

وی افزود: همچنین ارائه مدارک‌عدم محکومیت درجه سه و بالاتر در شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان استان به سازمان الزامی است.

حسینی همچنین گفت: متقاضیان واجد شرایط پس از سیر مراحل قانونی، در ادارات ستادی استان مشغول به فعالیت شده و نسبت به نظارت بر روند ساخت و ساز در شهرستان‌ها اقدام خواهند کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در ادامه تصریح کرد: گفتنی است که متقاضیان نباید به‌صورت تمام وقت در بخش‌های خصوصی و دولتی مشغول به کار باشند.

وی افزود: متقاضیان در مدت همکاری نمی‌توانند از پروانه اشتغال به کار در هیچ‌یک از صلاحیت‌های مندرج در ظهر پروانه خود و امتیازهای ناشی از آن استفاده‌کنند.

حسینی همچنین گفت: افراد دارای صلاحیت می‌توانند، تا پایان وقت اداری ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳، با حضور در اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان، نسبت به درخواست همکاری و ارائه روزمه کاری خود با این سازمان اقدام کنند.