شناسهٔ خبر: 167973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آفت عقب ماندگی ادارات بخشی نگری است

جنوب کرمان جلسه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به اینکه به فکر توسعه جنوب کرمان هستم گفت: آفت اصلی عقب ماندگی برخی از ادارات بخشی نگری است و ما درنظر داریم تا مشکلات را با تفاهم و تعامل حل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلسه با نیروهای تازه استخدام شده در این اداره کل ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش  و همچنین  تبریک به همکاران جدید، از آنان خواست نظم و انضباط کاری، رعایت اخلاق اداری و فردی، احترام به ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه  کارهای خود قرار دهند. 

وی بیان کرد: جنوب کرمان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و اگر  شبانه روز هم برای پیشرفت این منطقه کار کنیم باز هم کمبودهایی وجود دارد. 

امیری ادامه داد: اداره راه وشهرسازی به طیف گسترده‌ای خدمات ارائه می‌دهد و به همین دلیل فراز و نشیب‌های زیادی دارد. 

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها به دلیل نداشتند اختیارات و امکانات متاسفانه فعال نیستند و کارها در اداره کل جمع می‌شود. 

امیری اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما واگذاری اختیارات و تفکیک وظایف به ادارات شهرستان‌ها است تا با انگیزه‌تر کار کنند. 

رضایتمندی ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم

در ادامه رضا آزادی معاون توسعه مدیریت و منابع نیروهای انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز در این جلسه گفت: سرعت قطار اداره کل راه و شهرسازی افزایش یافته است زیرا سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است که در پیشبرد و موفقیت هرچه بهتر اهداف سازمانی موثر است. 

وی بیان کرد: باید رضایتمندی ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم حتی اگر کار فرد مراجعه کننده انجام نشود اما باید شرایط و قوانین را با دقت به فرد اطلاع دهیم تا فرد مأیوس نشود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهارداشت: کیفی‌سازی نیروی انسانی و بهره گیری از توان علمی نیروی انسانی برای پیشبرد امور بسیار مهم است.