شناسهٔ خبر: 168078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

پیش‌بینی اعزام ۶ هزار نفر زائر به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پیش بینی اعزام ۶ هزار نفر زائر به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به پیش بینی اعزام ۶ هزار نفر زائر به مرقد امام خمینی (ره) از استان گفت با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده، تعداد ۱۹۱ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

آهکی ادامه داد: فرایند اعزام زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از تمامی شهرستان‌های استان به‌صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش‌بینی شده برای اعزام زائران، بیش از ۶ هزار صندلی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون‌شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت‌های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می‌توانند از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند .

وی یادآور شد: زائرین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل آید.