شناسهٔ خبر: 168135 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم تکریم و معارفه رییس راه و شهرسازی عنبرآباد عنوان شد؛

ساختمان اداری اداره راه وشهرسازی عنبرآباد تکمیل و بزودی افتتاح خواهد شد

عنبرآباد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره راه و شهرسازی عنبرآباد از افتتاح ساختمان اداری، اداره راه و شهرسازی شهرستان عنبرآباد بزودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، رضا آزادی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در مراسم تکریم از خدمات انیس جعفری رئیس سابق اداره راه وشهرسازی عنبرآباد و معارفه محمدرضا ملایی به عنوان سرپرست این اداره ضمن تاکید بر اهمیت و نقش راه ، مسکن و شهرسازی در منطقه اظهار کرد: در راستای پیشرفت و توسعه و پویایی بیشتر این اداره تصمیم بر این جابجایی گرفته شد و سعی شده تا نیروی بومی جایگزین شود همچنین این اداره تا کنون مکان مناسبی برای حضور مردم جهت انجام امور اداری خود نداشت با توجه به آماده شدن ساختمان جدید بزودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خدا افرادی هستند که برای مردم خدمت‌ بهتری ارائه دهند و خدمت‌گزاری به بندگان خدا آن هم در جامعه اسلامی افتخار بزرگی است.

در ادامه یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد گفت: دوره مدیریتی جعفری از شکوفاترین زمان های راه و شهرسازی شهرستان بود زیرا مردم تازه متوجه اهمیت این اداره شده بودند.

وی بیان کرد:نگاه ویژه دولت سیزدهم به بحث تامین مسکن بود و همچنین در حوزه جمعیت نیز  کارهای خوبی صورت گرفت که اداره راه و شهرسازی عنبراباد در بین ادارات راه و شهرسازی دیگر شهرستان‌های جنوب کرمان از دستگاه های اجرایی و بسیار موفق بود.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان سالهای گذشته در حوزه زمین دچار خسارت های زیادی از جمله زمین خواری گسترده ای به صورت قانونی و غیرقانونی شده بود اما در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و دوره مدیریتی آقای جعفری کارهای بنیادی بسیار خوبی در بحث نهضت ملی مسکن انجام شد.

افشاری پور عنوان کرد: شهرستان عنبرآباد جزو اولین شهرستان هایی بود که علیرغم مشکلات و کمبودها توانست سند ۷۰ هکتار زمین را با حضور استاندار کرمان در بحث نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت صادر کند و به متقاضیان واگذار کند.

وی خاطر نشان کرد: یکسری نارضایتی ها در برخی حوزه ها وجود دارد که طبیعی است و در این حوزه نیز به لحاظ تقاضای بسیار بالای مسکن و همچنین بالابودن سطح توقع مردم از دولت، کار را سخت کرده بود که اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان توانست با بکارگیری نیروهای کارآزموده در این اداره شهرستان مشکلات را برطرف کند.

 فرماندار عنبرآباد گفت: در نظام اسلامی، شأن مدیران و مسیولان خدمت رسانی برای مردم است تا با کار شبانه روزی گره ای از کار مردم برداشته شود و نباید به این میزها و جایگاه ها دلبستگی داشت.

وی افزود: تعهد و تخصص دو بالی است که می تواند فرد را به موفقیت برساند و همدلی و همراهی مجموعه شهرستان نیز باعث پیشرفت بیشتر شهرستان می شود.

میزان تصرفات اراضی در عنبرآباد زیاد بود

 انیس جعفری رئیس سابق اداره راه و شهرسازی عنبرآباد نیز گفت: اقدامات اساسی از زمان ورود انجام داده ام و در ابتدای امر وظایف یگان حفاظت و اداره شهرستان تفکیک شد.

وی افزود: با توجه اینکه تصرفات اراضی در این شهرستان زیاد بوده است این موضوع ریشه یابی شد که دلیل آن کمبود مسکن  در این شهرستان بوده است.

جعفری عنوان کرد: الحاق ۳۰ هکتار اراضی محدوده شهر، تغییرکاربری ۴۵ هکتار ، تعیین تکلیف ۲۵۸ پرونده که سالها در این اداره بلاتکلیف مانده بودند و همچنین تصویب سکونتگاه های غیررسمی و بافت فرسوده از جمله اقدامات اساسی بود که در این شهرستان انجام داده ام.

رئیس سابق اداره راه و شهرسازی عنبرآباد گفت: قرارداد آماده سازی اراضی به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال منعقد شده است.

بنا بر این گزارش طی مراسمی با حضور یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد، رضا آزادی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ، موسی پور رییس حراست اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان محمدرضا ملایی به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی عنبرآباد معارفه و از خدمات انیس جعفری به عنوان رییس سابق اداره راه و شهرسازی عنبرآباد تقدیر و تشکر به عمل آمد.