شناسهٔ خبر: 168439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی خوزستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

ببینید | دیدار مدیران و معاونین بنیاد مسکن با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مدیران کل راه و شهرسازی خوزستان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بررسی طرح های نهضت ملی مسکن نشست مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به نشست مشترک مدیران کل و معاونین بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان گفت: این نشست به منظور برنامه ریزی بهتر در راستای پیشبرد اهداف پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان و با هدف رفع مشکلات موجود و ارائه راهکار های عملی برای پیشرفت پروژه ها برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های دو دستگاه در اجرای طرح های مسکن ملی گفت: طرح های نهضت ملی مسکن یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است که می‌توان با بهره گیری از ظرفیت موجود به این مهم دست یافت.

آذرسا افزود: طرح های نهضت ملی مسکن در استان با جدیت دنبال می شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این نشست ضمن بررسی و گزارش آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان درخصوص مسائل، ماموریت و وظایف مشترک بویژه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به بحث و گفتگو شد و در ادامه تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: در خوزستان ۷۰ هزار متقاضی نهایی نهضت ملی مسکن وجود دارد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴ نفر افتتاح حساب کرده اند و ۵۵ هزار متقاضی تامین آورده را انجام داده اند.

آذرسا افزود: هم اکنون ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است و در سه ماه گذشته ۹ هزار نفر نیز افتتاح حساب داشته اند.