شناسهٔ خبر: 168461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خبر داد؛

آغاز عملیات روکش آسفالت محور کازرون-شیراز

. رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شیراز از شروع عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور کازرون- شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس) حسین شفیعی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های شیراز و زرقان اعلام کرد: عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور کازرون شیراز حدفاصل تقاطع دشت ارژن به شیراز که یکی از مطالبات مردم منطقه است، آغاز و در حال انجام است.

وی در ادامه از شانه سازی و بخشنده کردن محور خان زنیان به قلات که به صورت امانی صورت گرفت اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات زیر سازی راستگرد قلات نیز به صورت امانی توسط ماشین آلات این اداره انجام شد.

شفیعی همچنین افزود: نظارت بر روند عملیات اجرایی ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان ( دور برگردان کلستان، تقاطع خالد آباد، تقاطع محمد آباد) و تعریض و احداث دو دستگاه آبروی لوله ای در بخش سیاخ دارنگون با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت هدایت آب‌های سطحی و نصب چهار دستگاه برج روشنایی در نقاط پرتصادف حوزه استحفاظی از دیگر اقدامات این اداره است که صورت گرفته است.

وی از همکاری مشترک این اداره با پلیس راه‌های حوزه استحفاظی در بازدید از محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: انجام مستمر کنترل دروازه ای به منظور نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا و جلوگیری از فرار بار و برخورد قانونی با اضافه تناژ در محورها نیز با همکاری پلیس راه انجام می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های شیراز و زرقان در پایان به پاکسازی سطح راه از لاشه حیوانات به صورت مستمر اشاره کرد و افزود: پاکسازی مستمر تقاطع‌های سیاخ دارنگون و کوهمره سرخی از آشغال‌های رها شده در حاشیه تقاطع ها توسط مالکان خانه باغ‌های این محورها، از مشکلات همیشگی است که از فرماندار و دادستان شهرستان تقاضامندیم تصمیمی قاطع جهت برخود با این افراد در راستای ارتقای سلامت هموطنان و ساماندهی این تقاطع ها اتخاذ کنند.