شناسهٔ خبر: 168547 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در گلستان به صورت تمام الکترونیک

سید محمد حسینی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان گفت: فرآیند اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی ساختمان استان تشکیل و این آزمون برای اولین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان اظهار کرد: فرایند دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، در راستای اجرای ماده ۶۲ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آغاز شد.

وی افزود: برای اولین بار در سابقه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات تماماً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: این اقدام با هدف ایجاد امنیت لازم و جلوگیری از تخلفات در مسیر برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد.

حسینی ادامه داد: هم‌زمان با شروع فرایند انتخابات، از طرف شرکت برگزار کننده این دوره از انتخابات، پیامکی برای اعضای سازمان نظام مهندسی استان ارسال و رای دهندگان می‌توانند با وارد شد به نشانی ارسال شده نسبت به انتخاب کاندیداهای مدنظر خود اقدام کنند.

گفتنی است در روزهای اخیر احکام رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ١٤٠٣ گلستان صادر و فرایند دهمین دوره انتخابات به صورت رسمی در استان آغاز شده است.