شناسهٔ خبر: 168558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری البرز برای خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از استقرار اکیپ‌ ‌های راهداری در قالب گشت‌های سیار ایمنی برای خدمت رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره) در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، علی زندی‌فر اظهار کرد: هم‌زمان با نزدیک شدن به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز  در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان آماده ارائه خدمات به زائران  مرقد مطهر امام خمینی (ره) است.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در قالب گشت‌های سیار ایمنی  برای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره)   در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر خواهند بود.

این مسئول، به تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به زائران اشاره کرد و گفت: راهدارخانه‌ها و ادارات تابعه استان نیز برای ارائه خدمات به زائران از آمادگی لازم برخوردار هستند.

زندی فر اضافه کرد: کارشناسان این اداره‌کل و ادارات تابعه به‌طور مستمر و با تشدید نظارت‌ها، کنترل‌های فنی لازم را در جهت ارتقای ایمنی ناوگان حمل ونقل و تردد در راستای بالابردن رضایتمندی مسافران را در دستور کار قرار داده اند.

وی با اعلام شماره تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان خاطرنشان کرد: هم‌وطنانی که قصد سفر در ایام نیمه خرداد به حرم مطهر امام خمینی (ره) را دارند می‌توانند ضمن تماس با تلفن مذکور، اطلاعات جامعی از وضعیت ترافیکی و همچنین شرایط جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی البرز دریافت کنند.