شناسهٔ خبر: 168749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  واقعه قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و واقعه قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است؛

چهاردهم خرداد؛ سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمـی، عملی و با پیروی از فرامین الهی در دین اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.  

واقعه ی خونین ۱۵ خرداد که با قیام امام خمینی(ره) شکل  گرفت روزی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور عزیزمان ایران است.

برای شناخت امام خمینی (ره) ، بررسی مقطعِ زمانیِ خاص یا بُعدی از زندگی او کافی نیست. آن امام عارف را باید در تمامت عقیده و ایمان و عملش و در همه ادوار زندگی اش شناخت .

لذا اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده  و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.