شناسهٔ خبر: 169333 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 لزوم آمادگی مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان غربی برای تسهیل در تردد زائرین اربعین

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مجموعه راه و شهرسازی باید با آمادگی کامل در تمامی بخش ها برای سفرهای اربعین را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، رسول عطائی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی که با حضور مدیران دستگاه های تابعه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: بازدید و ساماندهی  زیرساخت های مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در این استان در اولویت بوده و این مساله با جدیت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه های ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی یک دیگر از مسائل مهم و قابل توجه است که این امر اهتمام همه جانبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را می طلبد. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: یکی دیگر از بخش های مهم در سفرهای اربعین برقراری پروازهای اربعین است که این امر نیز باید در صدر اولویت های فرودگاه های استان باشد.

عطائی افزود: فعال سازی شعبه های بانکی سیار و ثابت بانک مسکن در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی و برپایی موکب‌های لازم برای ارائه خدمات  به مسافران از مسائل مورد پیگیری بوده و بر اجرای آنها اهتمام ویژه وجود دارد.

وی تاکید کرد: تمام موارد مطرح شده در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان غربی باید توسط دستگاه های مرتبط اجرایی گردد و گزارشات این موارد نیز ارائه شود.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص آماده سازی زیرساخت های لازم برای سفرهای اربعین پرداختند.