شناسهٔ خبر: 169334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 آغاز رزمایش «خادم شو» در آذربایجان‌غربی 

مسکن آذربایجان غربی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رزمایش "خادم شو" با هدف اطلاع رسانی حقوق عموم مردم ساکن در محدوده‌های بازآفرینی شهری استان از امروز در آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلال تقی دخت در جلسه ویدیو کنفرانسی آغاز رزمایش "خادم شو"، اظهار کرد: بسته‌های تشویقی و تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده (محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری) در استان در مرحله اجرا است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات به ازای هر واحد مسکونی در محلات بافت‌های فرسوده (هدف بازآفرینی شهری) از جمله تسهیلات بانکی این محلات است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از دیگر خدمات بسته‌های تشویقی واحدهای مسکونی محدوده‌ها و محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری در استان است.

تقی دخت افزود: متقاضیان بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های facility.udrc.ir و saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات راه و شهرسازی محل سکونت خود مراجعه کنند.