شناسهٔ خبر: 169351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد

راهداری زنجان دومین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به ریاست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با حضور اعضای شورای اداری انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در دومین جلسه شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که به ریاست مدیرکل و با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد، اهداف و برنامه‌های اجرایی توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تبیین و بر ارتقاء عملکرد و ثبت اقدامات در تمامی سطوح تأکید شد. 

وی در ادامه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و افزود: برای ساماندهی اینگونه پروژه‌های روی زمین مانده، تلاش و برنامه‌ریزی گردد و در صورت وجود مشکلات اعتباری، اقدامات لازم صورت گیرد. 

اسماعیلی تغییر نگرش را به عنوان عامل پیشرفت مجموعه عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم به گونه‌ای حرکت کنیم که هر شخص خود را در قالب یک سیستم ببیند و موفقیت خود را در گرو موفقیت سیستم بداند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. 

وی افزود: جهت اثربخشی اقدامات در راستای افزایش ایمنی و ارتقای منظر راه‌ها و بهره‌مندی از یک راه مناسب و ایمن و بهبود وضعیت جاده‌های استان، دستور کار منظم و اولویت‌بندی شده در دستور کارها قرار گیرد. 

اسماعیلی با بیان این که لازم است هر شهرستان اهتمام جدی در راستای اجرای وظایف محوله داشته باشد، تصریح کرد: خط کشی، نصب علائم، روشنایی، تعمیر گاردریل‌ها در ورودی و خروجی شهرستان‌ها در اولویت کاری قرار گیرد. 

وی از ارتقا کمیته فنی به شورای فنی خبر داد و افزود: هر پروژه قبل از طی مسیر فنی باید مطالعاتش در شورای فنی انجام شود. 

این مقام مسئول موفقیت‌های حاصل شده در سال ۱۴۰۲ را نتیجه تلاش عموم کارکنان عنوان کرد و افزود: امسال با تلاشی مضاعف در ارائه خدمات حداکثری امیدوارم نتایجی ارزشمندتر از سال گذشته میسر گردد تا شاهد رشد شاخص‌های تعیین شده باشیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و تلاش حداکثری برای تحقق اهداف تعیین شده سازمان اظهار داشت: مهم‌ترین هدف در عرصه راهداری، کاهش تصادفات جاده‌ای و تردد ایمن در سطح محورهای مواصلاتی است، لذا باید در تحقق این مهم از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از نیروی انسانی، ماشین‌آلات راهداری و تجهیزات و توان سایر ارگان‌ها نهایت بهره‌مندی را به عمل آورد. 

لازم به ذکر است در این نشست، هر یک از اعضای شورای اداری به ارائه گزارشی از عملکرد در سال گذشته و ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارها پرداختند.