شناسهٔ خبر: 169394 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن تشریح کرد:

انقعاد قرارداد تسهیلاتی ۱۸۳ هزار و ۳ میلیاردتومان تسهیلات بخش مسکن در دولت سیزدهم

عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۱۸۳ هزار و ۳ میلیاردتومان تسهیلات نهضت ملی، بافت فرسوده، مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه طی دولت سیزدهم خبر داد.

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملکرد آن بانک را در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده، حوادث غیرمترقبه ومسکن روستایی طی دولت سیزدهم تشریح کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم در مجموع برای طرح نهضت مسکن مسکن، بافت فرسوده، مسکن روستایی و همچنین حوادث غیرمترقبه در مجموع ۱۸۳ هزار و ۳ میلیاردتومان توسط بانک مسکن پرداخت شد که میزان بهره مندی واحدها از این بخش از تسهیلات به تعداد ۶۲۵ هزار و ۴۳۱ واحد است.

حسینی در بیان جزئیات این پرداخت ها در فاصله زمانی مرداد ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، توضیح داد: در طرح نهضت ملی مسکن قرارداد تسهیلاتی ۵۲۸ هزار و ۱۹ واحد نهضت ملی مسکن به میزان ۱۶۷ هزار و ۳۱۸ میلیاردتومان منعقد شد. در بخش بافت فرسوده نیز بانک مسکن قرارداد تسهیلاتی ۲۲ هزار و ۱۲۱ واحد بافت فرسوده را به میزان ۶ هزار و ۲۷۸ میلیاردتومان منعقد کرد.

وی ادامه داد: در بخش حوادث غیرمترقبه نیز بانک مسکن از مرداد ۱۴۰۰ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳،  قرارداد تسهیلات این بخش را با ۲۱ هزار و ۲۱۰ واحد به مبلغ یکهزار و ۱۷۶ میلیاردتومان منعقد کرد. در بخش مسکن روستایی نیز قرارداد تسهیلاتی ۵۴ هزار و ۸۱ واحد به مبلغ ۸ هزار و ۲۳۱ میلیاردتومان منعقد شد.