شناسهٔ خبر: 169436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه تکمیل کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه «تکمیل کمربندی خمینی‌شهر به نجف آباد اتصال به پل سلیمان خاطر و تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک» به طول ۲۹ کیلومتر دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: پروژه «تکمیل کمربندی خمینی‌شهر به نجف آباد اتصال به پل سلیمان خاطر و تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک» یکی از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.  

وی افزود: طول این پروژه ۲۹ کیلومتر است و با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده، هم اکنون این پروژه دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه‌ها، گفت: مبلغ پیمان این پروژه ۱۷۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۳۹۰ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه «تکمیل کمربندی خمینی‌شهر به نجف آباد اتصال به پل سلیمان خاطر و تقاطع غیرهمسطح شهرک الکترونیک» تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۷۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶ هزار مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.