شناسهٔ خبر: 169473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن:

برگزاری همایش منطقه‌ای پایش برنامه‌ها اقدام ارزشمندی است

برگزاری همایش منطقه ای پایش برنامه ها اقدام ارزشمندی است معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن برگزاری همایش‌های منطقه‌ای پایش برنامه‌ها و اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، فاطمه حمیدیان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن در همایش پایش تخصصی اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن منطقه ۲ کشور به میزبانی اردبیل اظهار کرد: برگزاری این همایش به منظور انتقال تجارب موفق در بین استان‌ها و اجرای موفق برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی در مراکز استان‌ها باعث افزایش انگیزه و توانمندی کارکنان شاغل در استان‌ها و همچنین حکم رانی موفق را رقم می‌زند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ملی و مسکن گفت: نیروی انسانی مجرب، متخصص و آموزش دیده به عنوان سرمایه اصلی و ارزشمند سازمان قلمداد می‌شود.

وی تاکید کرد: برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با محوریت معاونت حقوقی و املاک به‌صورت منطقه‌ای می‌تواند در ارزیابی و انجام دقیق برنامه‌ها و تکالیف سازمان ملی زمین و مسکن حائز اهمیت است.

حمیدیان در پایان ضمن قدردانی در برنامه ریزی و اجرای این همایش خاطر نشان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن ضمن حمایت از پایش برنامه‌ها و اقدامات سازمان، معتقد است اجرای چنین همایش‌هایی می‌تواند در خدمت‌رسانی به مردم تأثیرگذار باشد.

لازم به ذکر است همایش یک روزه پایش تخصصی اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن منطقه دو کشور با حضور مدیران کل، معاونین و کارشناسان راه و شهرسازی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان در شهر اردبیل برگزار شد.