شناسهٔ خبر: 169505 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 توسعه عدالت سازمانی بر مبنای ظرفیت‌ها اولویت وزارت راه و شهرسازی 

آذربایجان غربی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: عدالت سازمانی مهمترین بخش در توسعه خدمات رسانی در جامعه است و وزارت راه و شهرسازی به این بخش توجه ویژه دارد و این مسائل باید در سطح استان‌ها نیز گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، محمدعلی زهره‌ای در جلسه‌ای که با حضور کارکنان، مدیر کل و معاونین، روسای ستادی و شهرستان‌ها اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه وزیر راه و شهرسازی به کارکنان وزارت‌خانه باید تمام تلاش خود را معطوف به توجه به رفاه، معیشت و مسکن کارکنان و توزیع عدالت سازمانی آنها کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش و افزایش دانایی و سطح علمی پرسنل باید دوره‌های آموزشی ویژه کارشناسان، رؤسای ادارات و سایر پرسنل در دستور کار دائمی سازمان‌ها قرار گیرد چراکه دائماً نیازمند به‌روز رسانی سطح علمی کارکنان و کارشناسان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: توجه ویژه‌ به امور رفاهی و معیشتی و همچنین به‌روز رسانی سطح علمی کارکنان این وزارتخانه مورد تاکید است.

زهره‌ای تاکید کرد: ظرفیت انسانی و زیرساختی وزارت راه و شهرسازی در بالاترین حد خود قرار دارد و نیروی انسانی خوب بزرگترین ظرفیت و سرمایه است و باید در راستای توسعه رفاه اجتماعی در جامعه تلاش ویژه گردد.

وی بیان کرد: ایجاد امنیت شغلی برای تمام کارکنان وزارت راه و شهرسازی مهمترین مساله مورد پیگیری است و تا عدالت سازمانی را در این بخش شاهد باشیم.

گفتنی است از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه وضعیت معیشت کارکنان، فوق العاده ویژه مشاغل، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، نحوه توزیع خدمات رفاهی، تجهیزات اداری، بهسازی محیط در شان و جایگاه همکاران بود. 

در انتهای این جلسه نمایندگان اداره کل در هر معاونت‌های پنج گانه، ادارات ستادی و ادارات شهرستان‌ها نقطه نظرات و مشکلات مربوط به نیروی انسانی در حوزه کاری خود را مطرح که مورد توجه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.