شناسهٔ خبر: 169693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر توسط حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان

عنوان برتر حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در ارزیابی عملکرد درون سازمانی ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه دوم شد.

​به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، همایش سالانه مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در سالن همایش‌های مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری شهید تفویضی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد. 

در این همایش که با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعضای هیئت عامل، مدیران ستاد مرکزی و مدیران حراست ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها برگزار شد، از مدیران برتر حراست تجلیل شد. 

به همین منظور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اهدای لوح از مهدی ناروئی رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به علت کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد از بین ادارات کل استان‌ها تجلیل و قدردانی کرد. 

شایان ذکر است حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان بصورت دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها شد. 

در بخش‌هایی از متن این لوح آمده است: 

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد حراست ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ که مبنی بر شاخص‌های تدوین شده در سامانه ارزیابی دفتر مرکزی حراست مورد سنجش قرار گرفت حائز رتبه برتر شده اید. لذا به پاس تلاشهای جنابعالی و سایر همکاران در راستای انجام وظایف و مسئولیتهای محوله در جهت و رشد و ارتقاء جایگاه حراست تشکر و قدردانی می‌نمائیم. 

توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند سبحان مسئلت مینمائیم.