شناسهٔ خبر: 169705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ۳ همکار در استان بوشهر

امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اهدای لوح سپاس از ۳ تن از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در زمینه پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز و احداث ۲ نماز خانه بین راهی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اهدای لوح سپاس از ۳ تن از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در زمینه پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز و احداث ۲ نماز خانه بین راهی قدردانی کرد.

داریوش امانی در لوح تقدیر به «بهرام اسدی» معاون فنی و نظارت، «مجتبی احمدی» دبیر ستاد اقامه نماز و مسئول روابط عمومی و «محسن رضایی» رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، از تلاش‌های به عمل آمده در زمینه ترویج فرهنگ نورانی نماز و همراهی در بهره برداری از ۲ نمازخانه بین راهی در استان بوشهر قدردانی کرد.

شایان ذکر است به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور در دست اجراست که دو باب آن در ورودی شهر بوشهر (بزرگراه خلیج فارس) و محور شریانی گناوه- شبانکاره به بهره برداری رسیده است.