شناسهٔ خبر: 16973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایجاد روشنایی در کمربندی راور _ مشهد در استان کرمان/ نصب بيش از ۲ هزار تابلو و علائم اخباري در محور كرمان - شهداد

نصب تابلوهای راهنما رئیس راه و شهرسازی شهرستان راور از ایجاد روشنایی پل روگذر آبکوهییه واقع در کمربندی راور _ مشهد به طول ۶۰۰ متر خبر داد، این در حالیست که به گفته رئيس راه و شهرسازي شهداد ۲ هزار و ۸۳۰ تابلوي اخطاري و انتظامي در محور كرمان - شهداد نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدامین محمودی در این رابطه، گفت: مهم‌ترين كاركرد سيستم‌هاي روشنايي، ايجاد ديد آسان و دقيق، امكان تشخيص وسايل نقليه در فاصله مناسب، تشخيص به موقع موانع، علائم و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در محورها است.

وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن محدوده پل روگذر آبکوهییه واقع در کمربندی راور-مشهد و نیاز این منطقه به ایجاد روشنایی، پروژه احداث روشنایی و ایجاد سرعت گاه به طول ۶۰۰ متر در دستور اداره راه و شهرسازی راور قرار گرفت. 

همچنین رستم حمزه‌اي نژاد رئيس راه و شهرسازي شهداد در رابطه با نصب ۲ هزار و ۸۳۰ تابلو در محور كرمان - شهداد گفت:‌ بخشي از اين تابلوها اصلاح و تعدادي از آن‌ها از سطح محورهاي حوزه استحفاظي شهرستان جمع‌آوري شده است.

وي تصريح كرد: به منظور افزايش بازتاب و ديد بهتر تابلوها با جمع‌آوري تابلوهاي فرسوده تعداد ۲ هزار و ۸۳۰ تابلو جديد در طول ۸۰ كيلومتر محور كرمان – شهداد نصب شد.

حمزه‌ای نژاد هدف از اين اقدام را ارتقاء سطح ايمني راهها ذكر كرد و گفت: در اين راستا تمامي محورهاي حوزه استحفاظي اين شهرستان مورد بازديد قرار مي‌گيرند و تابلوهاي آسيب ديده جمع آوري و تابلوهاي جديد جايگزين آن‌ها مي‌شود.

نظر شما