شناسهٔ خبر: 169766 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن:

تامین سوخت مصرفی یک شرکت معدنی و صنعتی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن از برنامه ریزی و هماهنگی‌های اولیه برای تامین سوخت مصرفی یک شرکت معدنی و صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راه‌آهن، عابدین هادی نژاد، مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن گفت: نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حمل و نقل ریلی یک شرکت معدنی و صنعتی با حضور مدیران کل بازرگانی داخلی، سیر و حرکت و راه‌آهن هرمزگان و مدیران ریلی این مجتمع در دفتر مجتمع در شهرستان سیرجان برگزار شد. 

وی بیان کرد: در این جلسه درباره مباحث مربوط به بارگیری، تخلیه و سیر روان و منظم واگن‌ها و برنامه‌ریزی مناسب در سال جاری، گفت‌وگو و مقرر شد اقدامات لازم برای رقابتی کردن حمل ریلی از دیدگاه زمان (تسریع در آزاد سازی گندله معدن و کاهش زمان گردش واگن‌ها) و هزینه (بررسی و مقایسه هزینه‌های حمل ریلی و جاده‌ای) از سوی دو طرف انجام شود. 

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن افزود: در این جلسه همچنین برای تامین سوخت مصرفی مجتمع فوق برنامه ریزی و هماهنگی‌های اولیه انجام شد. 

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع معدنی و صنعتی در حال بررسی و امکان سنجی نصب واگن برگردان در اراضی مانوری بندرعباس برای توسعه حمل و نقل صادراتی محصولات خود است.