شناسهٔ خبر: 169768 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی خبر داد؛

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان برای تسریع تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت

بازدید از بیمارستان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در راس هیاتی و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی امروز در راس هیاتی به اتفاق کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت از ساختمان در دست احداث بیمارستان جنرال ۴۰۰ تخت خوابی رشت بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت، پیشرفت فیزیکی آن را در طول دولت سیزدهم قابل‌توجه توصیف کرد.

وی از تخصیص اعتبار بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد تومانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی جهت تسریع در احداث بخش‌های باقی‌مانده و تجهیزات آن خبر داد و گفت: انتظار است تا پایان ماه آینده دو طبقه فوقانی این بیمارستان تکمیل شود.

گفتنی است در این نشست همچنین بر عزم جدی سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و تلفن جهت آزمایشات اولیه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت تأکید شد.