شناسهٔ خبر: 169933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۴۵۰ واحد مسکن در شرق گلستان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آیین افتتاح پروژه ۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر گفت: طی روزهای اخیر در شرق گلستان بیش از ۴۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طی ایام گذشته در شهرستان های شرق گلستان پروژه طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

وی افزود: در شهر گنبد کاووس ۹۶ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن که جزو مهمترین پروژه‌های مسکن استان بود افتتاح و ۲۱۰ واحد کلنگ زنی شد.

حسینی ادامه داد: همچنین در روزهای اخیر شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۸ واحدی نهضت ملی مسکن در اینچه برون، ۱۷۰ واحدی مینودشت، ۱۲۰ واحدی گالیکش و ۹۶ واحدی آزادشهر بودیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند.

وی یادآور شد: همچنین در نگین شهر نیز اقدامات لازم برای احداث مسکن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مسکن حمایتی انجام شده است.