شناسهٔ خبر: 169976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶۰ درصد تعهدات دولت در حوزه راه و مسکن جنوب کرمان عملیاتی شده است

جنوب کرمان  پروژه مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۶۰ درصد تعهدات دولت در حوزه راه و مسکن جنوب کرمان عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی جنوب استان کرمان دو کار شاخص صورت گرفته که به دستور مستقیم شهید جمهور بوده و تاکنون ۶۰ درصد تعهدات دولت در جنوب استان کرمان در حوزه راه و مسکن عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: در جنوب استان کرمان با توجه به محدودیت‌های زمین و همچنین نوع بافت خاک کشاورزی و ماهیت ارزشمند تولید و اهمیت غذایی در سال‌های گذشته تصمیم گرفته شده بود تا در بحث نهضت ملی مسکن خانه‌ها به صورت آپارتمان‌سازی و عمودی‌سازی باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: اما در دولت سیزدهم با توجه به گزارش‌های اعلام شده تصمیم بر این شد تا تمامی ساخت و سازهای مسکن به صورت ویلایی باشند.

امیری افزود: تاکنون ۶۰ درصد تعهدات دولت صورت پذیرفته است امیدواریم تا پایان شهریور نیز اگر برخی موارد و مشکلات فنی حل شود تعهدات دولت به صورت کامل انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت در بحث زیرساخت‌های حمل و نقل تصریح کرد: تاکید شهید بزرگوار بر این بود تا بتوانیم دسترسی جنوب استان کرمان را به جاسک و چابهار تسهیل و تسریع دهیم که این ۲ پروژه نیز به دستور این بزرگوار پیوست بودجه شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی و اتصالی و همچنین اجرای این دو خط بزرگراهی در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفته است.