شناسهٔ خبر: 170029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض آباد شهرستان فامنین استان همدان

اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض آباد شهرستان فامنین(استان همدان) رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فامنین از اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض آباد شهرستان فامنین با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان علی رجبی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فامنین گفت: تقاطع فیض آباد جزء نقاط دارای تصادف در محور فامنین-ساوه است که سیستم روشنایی این منطقه با نصب ۶ عدد پایه روشنایی و با استفاده از چراغ‌های LED کم مصرف توسط اکیپ امانی اداره کل با کمترین هزینه اجرا شد.

رجبی ادامه داد: محور فامنین- ساوه به طول ۵۸ کیلومتر جزء راه‌های شریانی مهم کشور محسوب می‌شود و از این رو ارتقای ایمنی این محور در دستور کار اداره راهداری شهرستان فامنین قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، ۱۵۰ کیلومتر خط کشی، ۳۴۵ کیلومتر شانه سازی، ۵ مورد ایمن‌سازی تقاطع، ۳ مورد ترانشه برداری، ۲ کیلومتر تعریض در محدوه پل ۱۲۳ و نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محور فامنین-ساوه و سایر محورهای این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فامنین در پایان گفت: هم اکنون ۲۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۱۶ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در ۳ باب راهدارخانه در حوزه راه‌های شهرستان فامنین مشغول خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها و هم‌وطنان گرامی هستند.