شناسهٔ خبر: 170040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات روکش آسفالت در محور قره‌بلاغ زنجانرود اجرا شد

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از اجرای عملیات روکش آسفالتی راه روستایی قره‌بلاغ، به طول ۷۰۰ متر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از اتمام عملیات روکش آسفالتی راه روستایی قره‌بلاغ به طول ۷۰۰ متر و با ۱.۷میلیارد تومان اعتبار خبر داد و افزود: اعتبار اجرایی این طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی در ادامه تیغ‌زنی، حریم‌زنی و قنوسازی به طول ۱.۵ کیلومتر در لاین شمالی و جنوبی را از دیگر اقدامات در حال انجام در این محور عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در خصوص مشخصات فنی اجرایی پروژه گفت: یک لایه توپکا ۰-۱۹، به عرض ۵/۵ متر اجرا شد که با توجه به خرابی‌های ایجاد شده در رویه راه، پس از یک مرحله عملیات تسطیح و فیتیله‌زنی و کمپکت در یک مقطع ۳۰۰ متری، نسبت به اجرای روکش آسفالتی اقدام شد.

زارعی بهره‌مندی از رویه راه مناسب را دغدغه بیش از ۱۰ ساله مردم این روستا عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های بسیار روکش آسفالت محور روستایی قره‌بلاغ انجام شد که در گام اقدامات ایمنی چون خط کشی، نصب تابلو و علایم و عملیات شانه‌سازی نیز صورت می‌گیرد.