شناسهٔ خبر: 170125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کارگروه امور زیربنایی مطرح شد؛

موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی در ۴ شهرستان خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی در زمینه کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی و گردشگری در ۴ شهرستان در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: نهمین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات سردار شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه گفت: ۷ دستور کار از ۴شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ شد.

وی افزود: از جمله مهمترین مصوبات این جلسه، موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه کشاورزی، پرورش دام و طیور، صنعتی و گردشگری در شهرستان های قدمگاه، جوین، سبزوار و نیشابور بود.

گفتنی است درخواست‌هایی که از طریق بارگذاری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در کارتابل کارگروه زیربنایی ارسال شده بود، بررسی شد.

داعی عنوان کرد: امید است با تصویب جانمایی طرح های سرمایه گذاری در جلسات کارگروه زیربنایی و صدور مجوزات لازم جهت بهره برداری از این طرح ها، گام موثری در راستای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» به عنوان شعار سال جاری برداشته شود.