شناسهٔ خبر: 170165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه امام علی (ع) در یحیی آباد

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از افتتاح مدرسه ۶ کلاسه امام علی (ع) در منطقه یحیی آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل، با حضور حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی آیین افتتاح مدرسه ای در منطقه یحیی آباد برگزار شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در این باره اظهار کرد: با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه ۶ کلاسه امام علی (ع) در منطقه یحیی آباد با هدف سهولت دسترسی فرزندان ساکنین این منطقه به خدمات آموزشی افتتاح شد.  

وی افزود: متراژ زمین این مدرسه یک هزار و ۶۰۰ مترمربع، زیربنای ساختمان ۷۲۵ مترمربع و در ۲ طبقه ساخته شده است همچنین ۷۰ مترمربع نمازخانه و یک باب کتابخانه دارد.  

عصارزاده در خصوص دیگر مشخصات این پروژه عنوان کرد: مدرسه ۶ کلاسه امام علی (ع) دارای ۲ باب کارگاه و آزمایشگاه و ۲ باب اتاق اداری است.  

وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۷ آغاز و در سال ۱۴۰۲ اتمام یافت همچنین برای این پروژه ۷۵ میلیارد ریال از اعتبار دولتی (راه و شهرسازی) استفاده شده و ۴۰ میلیارد ریال خیرین اعطا کرده اند.