شناسهٔ خبر: 170312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی احداث باند دوم در محور جیرفت- کهنوج - رودان آغاز شد

جنوب کرمان آسفالت معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم در محور جیرفت- کهنوج- رودان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، علی علیدادی معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهارداشت: طول کل مسیر ۱۷۲ کیلومتر است که تاکنون ۱۳۵ کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسیده است و همچنین عملیات اجرایی ۲۶ کیلومتر دیگر در سه قطعه شماره سه، چهار  و پنج در دست اجرا است. 

وی بیان کرد: قطعه سه به طول ۱۰ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست اقدام است که عملیات اجرایی شامل زیر سازی، ابنیه فنی و آسفالت آن در حال انجام است. امیدواریم در هفته دولت به بهره بردار برسد. 

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اضافه کرد: محور اجرایی قطعه شماره چهار به طول پنج کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال انجام است که ۱.۵ کیلومتر آن آسفالت شده و یک کیلومتر دیگر آن آماده آسفالت است و همچنین با توجه به عبور این قطعه از محدوده کوهستانی عملیات خاکبرداری ادامه مسیر در حال انجام است. 

علیدادی گفت: قطعه پایانی مسیر (قطعه پنج) به طول ۱۱ کیلومتر، حدفاصل نودژ تا پایان حوزه استحفاظی استان کرمان در حال تجهیز کارگاه بوده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.