شناسهٔ خبر: 170355 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمین:

آیین قرعه کشی و اولویت بندی متقاضیان برای اهدای زمین در شهرستان خمین انجام شد

آئین قرعه کشی و اولویت بندی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خمین رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان خمین گفت: در شهرستان خمین حدود ۱۹ هکتار زمین جهت توسعه پروژه نهضت ملی مسکن برای احداث ۸۵۴ واحد مسکن که شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، آیین قرعه کشی و اولویت‌بندی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خمین با حضور فرماندار شهرستان،  دادستان عمومی و انقلاب خمین، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین و تعدادی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خمین در محل فرمانداری برگزار شد.

شاپور سرلک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمین در حاشیه این مراسم گفت: در شهرستان خمین حدود ۱۹ هکتار زمین جهت توسعه پروژه نهضت ملی مسکن برای احداث ۸۵۴ واحد مسکن که شناسایی شده است.

وی افزود: بخشی از این زمین‌ها در قالب طرح گروه‌های ساخت به متقاضیان در گروه‌های ۴ نفری (۳۰۰ متر مربع) واگذار خواهد شد و از مزایای این زمین‌ها این است که در این زمین‌ها سبک سنتی – اسلامی رعایت می‌گردد و از انبوه‌سازی نیز جلوگیری می‌شود.

 سرلک ادامه داد: در این طرح ساخت و ساز به مردم واگذار می‌شود و تصدی‌گری دولت در این خصوص سلب خواهد شد که در این شیوه ساخت به دلیل حذف پیمانکاران و هزینه‌های جانبی ناشی از پیمانکاری، هم زمان ساخت و هم هزینه ساخت کاهش پیدا خواهد کرد.