شناسهٔ خبر: 170542 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با همکاری کارگروه کنترل بازار مسکن، ادارات کل راه و شهرسازی و بنگاه‌های مشاور املاک؛

آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در دولت سیزدهم انجام شد

ببینید | آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با همکاری کارگروه کنترل بازار مسکن، ادارات کل راه و شهرسازی و بنگاه‌های مشاور املاک، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در دولت سیزدهم انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۴ تیرماه، نشست مشترک کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با اتحادیه، اصناف و جمعی از بنگاه‌های مشاور املاک، رییس هیات امنای ستاد دیه کشور، تمامی ادارات کل راه و شهرسازی کشور به شکل حضوری در ساختمان دادمان و وبیناری با استان‌ها با عنوان «چله خدمت؛ آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با تمرکز بر بانوان آسیب دیده» برگزار شد.

در این نشست، سید اسدالله جولایی رییس هیات امنای ستاد دیه کشور، نماینده اتحادیه بنگاه‌های مشاور املاک، یاسر دستمالچیان دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات و جمعی از بنگاه‌های مشاور املاک که در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه بانوان آسیب دیده در زندان مشارکت داشتند حضور به هم رساندند.

یاسر دستمالچیان دبیر کارگروه تنظیم بازار و کنترل بازار املاک و مستغلات ضمن تشکر و قدردانی از این کار خداپسندانه تاکید کرد: در کمتر از یک سال فعالیت کارگروه کنترل بازار مسکن در وزارت راه و شهرسازی کارهای قابل توجهی انجام شد که بخشی از آن‌ها به شکل قانون و بخش دیگر به شکل آرامش در بازار مسکن خود را نشان داد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار مسکن ادامه داد: بر اساس مسئولیت اجتماعی و نقشی که باید در جامعه ایفا کنیم در این کارگروه و با همکاری بنگاه‌های مشاور املاک و این صنف، آزادسازی زندانیان غیرعمد در برنامه قرار گرفت و امروز این کار خداپسندانه انجام شد. اولویت انجام این اقدام به ترتیب شامل استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، استان‌های شهیدان رئیسی، آل هاشم و مالک رحمتی و سایر استان‌ها انجام شد.

گفتنی است با تلاش‌های انجام شده  توسط بنگاه‌های مشاور املاک سراسر کشور ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که ۴ نفر از آن‌ها خانم هستند به زودی از زندان آزاد و تا قبل از محرم به خانه‌های خود می‌روند. یادآور می‌شود که همگی این زندانیان متاهل و دارای فرزند هستند و این کار خداپسندانه کمک بزرگی به خانواده‌های آن‌هاست.