شناسهٔ خبر: 170750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خرداد ماه ۱۴۰۳؛

۶۰۰۰ متر مربع ازبزرگراه نیشابور سبزوار لکه گیری هندسی شد

اجرای روکش آسفالت در راههای روستایی نیشابور خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های نیشابور و میان جلگه از اجرای لکه گیری هندسی در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر از اجرای لکه گیری هندسی در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ هزار متر مربع خبر داد و گفت: این عملیات در بزرگراه نیشابور سبزوار در حد فاصل شهرک صنعتی نیشابور تا روستای رحیم آباد به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به میزان خرابی ها در این محور افزود: میزان خرابی ها در این محور ۱۰ کیلومتر از شهرک صنعتی تا پل دولت آباد بوده که هم اکنون ۶ کیلومتر آن انجام و ۴ کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است.

مفیدی فر همچنین در خصوص اجرای آسفالت سرد در محورهای روستایی این شهرستان اضافه کرد: با تلاش راهداران در خرداد ماه سال جاری زیرسازی و اجرای آسفالت سرد در محور روستایی کابلی به طول دو هزار و ۱۰۰ متر با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد تومان، با بکار گیری ۸۰ روز دستگاه و ۱۱۰ نفر روز نیروی راهدار اجرا و به بهره برداری رسید.

این مسئول در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور اظهار کرد: ادامه عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در کمربندی نیشابور نیز به زودی آغاز خواهد شد.