شناسهٔ خبر: 170778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان به مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پیامی از آحاد مردم استان برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به شرح زیر است؛

ایرانیان سرافراز در طول سال‌های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و در گذر از برهه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخ‌ساز، همواره توانسته‌اند با حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه‌ها، نقش سازنده‌ای در آبادانی و پیشبرد مسیر توسعه وطن اسلامی ایفا کنند و این راه پرافتخار میسر نگردیده جز به همت و همدلی، که رمز استواری ایران عزیز است.

هشتم تیر، عرصه‌ای دیگر از افتخارآفرینی ایرانیان در نقش‌آفرینی برای سازندگی و شکوفایی جلوه‌های توسعه ایران است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم می‌خورد و بی‌تردید در این رویداد سرنوشت ساز نیز ایرانیان بار دیگر با نمایش جلوه‌های آگاهی و هوشمندی، حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و تمامی شهدای سرافرازی که به بهای جان، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های بالندگی به اهتزاز درآوردند از عموم مردم ایران و مردم شریف استان کرمانشاه، بالاخص جامعه راه و شهرسازی و خانواده ایشان برای مشارکت پرشور جهت شرکت در انتخابات روز هشتم تیر و انتخاب رئیس جمهور اصلح برای داشتن فردایی بهتر و ایرانی سربلند، دعوت می‌نماید.

امید است این انتخابات با حضور گسترده مردم عزیز ایران در انتخاب فردی شایسته برای ریاست جمهوری کشور، بتواند سرفصلی امیدآفرین و گامی پرتوان در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر وطن عزیزمان باشد.

رامین الماسی. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه