شناسهٔ خبر: 170912 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت بر روند اجرای پروژه یادگار خدمت شهید جمهور در گلستان؛

روند رو به رشد توسعه، تعریض و بهسازی باند شمالی محور بندر ترکمن به آق قلا

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، با حضور در محور بندر ترکمن به آق قلا، بر روند اجرای باند شمالی پروژه نظارت و به تسریع عملیات اجرایی و افزایش کیفیت ساخت محور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با نظارت بر روند اجرای پروژه توسعه و تعریض محور بندر ترکمن به آق قلا گفت: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان است که در سنوات گذشته عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور به طول ۳۴ کیلومتر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: توسعه، تعریض و بهسازی باند شمالی این محور از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به گلستان بود که در حال حاضر در مرحله بار ریزی لایه های زیرسازی قرار دارد.

حسینی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه روند رو به رشدی دارد و انتظار می رود با تخصیص به موقع منابع مالی در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

گفتنی است این بازدید با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، معاون مهندسی و ساخت و رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های غرب استان انجام شد.