شناسهٔ خبر: 170946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام ۳۰ نفر در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان

محمد انصاری مقدم رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۳۰ نفر در هفت رشته ساختمانی برای دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمد انصاری مقدم با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: تاکنون ۳۰ نفر در هفت رشته ساختمانی برای دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان ثبت نام کرده اند.

وی افزود: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت http://Onlinesen.ir نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: تمامی علاقمندان حائز شرایط نامزدی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر مهندسی در یکی از رشته‌های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آئین نامه اجرایی می توانند با در دست داشتن مدارک می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ارتقای صنعت ساختمان و دانش مهندسی به نحوی که هم مردم و هم مهندسان به این حرفه افتخار کنند در گرو شکل‌گیری سازمان نظام مهندسی پویا است.

انصاری خاطر نشان کرد: تشکیل هیات مدیره ای مسئول، متعهد و قانونمند می ‌تواند منجر به توسعه و حفظ جایگاه نظام مهندسی و تامین حقوق شهروندی شود.