شناسهٔ خبر: 172103 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین جلسه شورای راهداری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد

راهداری زنجان سومین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، با حضور مدیرکل و روسای ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، سومین جلسه شورای راهداری با هدف بررسی عملکرد سه ماهه این اداره کل و شهرستان‌های تابعه برگزار شد و روسای ستادی و شهرستانی گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف در زمینه وضعیت تابلوها و علائم راهنمایی‌ورانندگی، آسفالت محورها، لکه‌گیری، درزگیری و خط‌کشی جاده‌ها - آشکارسازی مسیرها، تقاطع‌های پرخطر، تعمیر و بازدید پل‌ها - شانه‌سازی مسیرها و فروش ضایعات ارائه کردند.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین، از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این اداره کل برای ایمنی هر چه بیشتر جاده‌های استان خبر داد.

وی کنترل مستمر محورها را به روسای شهرستان‌ها متذکر شد و افزود: پیش از استقرار پیمانکاران، در صورت وجود مشکل در محورها اقدامات اولیه چون لکه‌گیری قبل از روکش آسفالت انجام شود تا کارها بدون وقفه صورت گیرد.

اسماعیلی اهمیت زمان را در اقدامات راهداری بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در زمینه روکش آسفالت کارهای خوبی در حال انجام است در حالی که کوتاه بودن فصل کاری برای این حجم از اقدامات سبب می‌شود با اولویت‌بندی و اقدام هم‌زمان برخی امور بتوانیم شاهد اتمام به موقع کارها باشیم.

این مقام مسئول در ادامه رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها را از اولویت برنامه‌های هر شهرستان دانست و گفت: توجه به این مسئله به عنوان عامل خطرساز بسیار مهم است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این نشست همچنین به تعامل و رایزنی در پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: دنیای امروزی دنیای رابطه و رایزنی است؛ بنابراین انتظار داریم موارد و مشکلات مدنظر پیش‌ازاین جلسات با رایزنی به نتیجه بهتر و مطلوبی برسد سپس مطرح شود.