شناسهٔ خبر: 172116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان البرز برگزار شد

البرز روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ یازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان البرز به ریاست استاندار و با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ یازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار و با حضور محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی و اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست صابری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن قرائت دستور کار جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مسکن ارائه کرد.

سپس شرکت عمران شهر جدید مهستان، اداره کل بنیاد مسکن و بسیج سپاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) استان البرز هرکدام به ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی استان پرداختند.

ضمناً گزارش بانک‌های عامل (ملی و مسکن) از روند تخصیص تسهیلات ملی مسکن اعم از حمایتی و خود مالک نیز ارائه شد.

در ادامه مجتبی عبداللهی ضرورت تسریع در آغاز ساخت مسکن در اراضی احصاء شده را مورد تأکید قرار داد و از مدیران مربوطه خواست که با جدیت درصدد تحقق مصوبات این قرارگاه باشند.

وی ادامه داد: مردم به ما امید و اعتماد دارند تا گره از مسیر خانه‌دار شدن آن‌ها برداریم؛ بنابراین باید در این راستا با همت ویژه‌ای اقدامات و برنامه‌ها را دنبال کنیم.

 استاندار البرز گفت: بر اساس مصوبات قرارگاه مسکن استان، اقدامات بزرگی در راستای نهضت ملی مسکن در دستور کار است که با هم‌افزایی و همدلی مسئولان مربوطه به مرحله اجرا رسیده است.

در پایان گزارش تصویری از شروع عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰۰ واحد از سایت ۹۳۸ هکتاری الحاقی اشتهارد ارائه شد.