شناسهٔ خبر: 172306 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان البرز برگزار شد

استان البرز روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ دوازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان با محوریت بررسی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی به ریاست استاندار البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ دوازدهمین جلسه قرارگاه مسکن استان به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار و با حضور محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در ابتدا صابری ضمن قرائت دستور کار جلسه، گزارش روند اجرائی در پروژه نهضت ملی ۷۰ هکتاری ماهدشت و گزارش روند اجرائی در پروژه نهضت ملی ۲۶۴ واحدی محمد شهر را ارائه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تمهیدات لازم در خصوص تخصیص مالی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن، امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان البرز به ویژه در شهرهای ماهدشت و فردیس باشیم.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از اعضای جلسه از جمله مدیر آب منطقه‌ای و شهرداری ماهدشت و محمدشهر خواست تا در خصوص تأمین زیرساخت‌ها و آخرین اقدامات صورت پذیرفته گزارشی ارائه کنند.

در پایان و پس از ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی عضو قرارگاه ملی مسکن، مجتبی عبداللهی استاندار البرز گفت: روند اجرای تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان بر مبنای اعلام زمان‌بندی دقیق، رصد و نظارت شود.

استاندار البرز در قرارگاه مسکن استان، ضمن بررسی روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در محمدشهر، ماهدشت و اشتهارد بر لزوم پیش‌بینی و تأمین زیرساخت‌ها و سرانه‌ها به صورت هم‌زمان با پروژه، تأکید کرد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان باید با بررسی محل اجرای پروژه‌ها، نسبت به رفع موانع و همچنین تأمین زیرساخت‌ها، همراهی لازم را داشته باشند.