شناسهٔ خبر: 172520 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن رونمایی شد

مهدیاراسماعیلی نرم‌افزار جامع مدیریت مالی دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن با حضور رئیس هیئت عامل صندوق، مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی و ذی‌حسابان صندوق ملی مسکن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز چهارشنبه ۳ مرداد، نرم افزار جامع مدیریت دارایی‌ها و املاک صندوق ملی مسکن شامل تمامی منابع مختلف صندوق، مصارف، پیمان‌ها و قراردادها با حضور محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، اصغر صمدی مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی و دیگر مسئولان و همچنین ذی‌حسابان مستقر در ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور، رونمایی شد.

در این نرم‌افزار، منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد، اسناد، اسناد خزانه، زمین، املاک و مستغلات، ثبت، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود.

از امروز تمامی ذی‌حسابان استان‌های سراسر کشور مستقر در ادارات کل راه و شهرسازی به این سامانه متصل می‌شوند تا بتوانند تمامی درآمدها و هزینه‌ها را به موقع و در لحظه ثبت، ضبط و نگهداری کنند. همچنین، این سامانه، جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده است که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند.