شناسهٔ خبر: 17284 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی انجام می‌شود؛

برگزاری كنفرانس بین‌المللی ریل- بندر– نفت و سمینار قطارهای سریع السیر توسط شركت‌های مطرح ژاپنی

نمایشگاه قائم مقام راه آهن از برگزاری كنفرانس بین المللی ریل- بندر– نفت و برگزاری سمینار قطارهای سریع السیر توسط شركت های مطرح ژاپنی همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته در اردیبهشت ماه سال ۹۵خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ احمد خدایی قائم مقام مدیرعامل راه آهن در جلسه هماهنگی به منظور برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای قابل قبولی را شاهد خواهیم بود كه از جمله آن برگزاری كنفرانس بین المللی ریل- بندر – نفت و برگزاری سمینار قطارهای سریع‌السیر توسط شركت های ژاپنی است.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده فعالان حوزه ریلی از برگزاری این نمایشگاه همراستا با آن كارگاههای آموزشی در بخش‌های مختلف حوزه ریلی به منظور معرفی آخرین دستاوردها و اقدامات این حوزه برگزار خواهدشد.

وی افزود: فراخوان به منظور ساخت و تولید تجهیزات موردنیاز شركت های راه‌آهن، مترو و شركت های حمل و نقلی، اطلاع رسانی و رونمایی از آخرین دستاوردها و تكنولوژِی ها در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی وصنایع وابسته وهمچنین نمایش قابلیت و ظرفیت شركت های فعال در حوزه صنعت ریلی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است؛ اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تكنولوژی های صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شركت های ایرانی، افزایش تولید، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدكنندگان صنایع ریلی كشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان برخی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

نظر شما