شناسهٔ خبر: 173334 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زائران اربعین

مجتمع خدماتی رفاهی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و اعزام زائرین از داخل استان و همچنین ورود مشتاقان به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از کشور پاکستان اظهار کرد: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفته و در محورهای مواصلاتی زاهدان-میرجاوه، زاهدان-کرمان و زاهدان-نهبندان آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

وی افزود: این مجموعه‌ها به منظور فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت، ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و سوانح جاده‌ای، دسترسی رانندگان و مسافران به شکل گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل به‌صورت مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال استان بازدید داشته‌اند که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین برای نظارت بیشتر بر عملکرد این مراکز، تعداد بازدید از مجتمع‌ها افزایش یافته است.

کرد در پایان با تاکید بر اینکه در این بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کنند.