شناسهٔ خبر: 173683 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان:

تمام ظرفیت سازمانی راهداری گلستان برای اربعین پای کار است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به آغاز طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی، گفت: تمام ظرفیت سازمانی استان برای اجرای بهینه این طرح تا پایان شهریورماه پای کار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در حاشیه وبینار سراسری افتتاح قرارگاه مرکزی طرح جابه‌جایی اربعین حسینی کشور با حضور ریاست سازمان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌سازمانی تا پایان اجرای طرح اربعین حسینی، اظهار کرد: هر اعزامی که از استان صورت می‌گیرد، مجموعه ستادی و شهرستانی اداره کل در آن حضور خواهند داشت و موضوعات را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی نیز به فراخور وظایف سازمانی در قرارگاه مرکزی استان واقع در پایانه مسافری گرگان حضور مستمر دارند، ادامه داد: در سالن انتظار پایانه‌های مسافری گرگان و گنبد، میزهای خدمت نیز برای ارائه خدمات و راهنمایی زائرین مستقر هستند.

مصدقی افزود: رصد راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی- رفاهی، حضور مستمر گشت‌ها و ناوگان راهداری، منظرآرایی و نظافت مسیرها، نظارت بر نرخ کرایه‌ها و کنترل مدیران فنی و پاسگاه‌های پلیس راه هم از موضوعات دیگری است که در پیگیری‌های مجموعه قرار دارد.

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی طرح اربعین با شرایط حاکمیتی کشور و انتقال دولت، وظایف سازمانی به‌درستی انجام می‌شود تا خدمت صادقانه‌ای را به مردم و زائرین داشته باشیم.

فعالیت رسمی قرارگاه مرکزی طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی استان گلستان از اوایل مردادماه در پایانه مسافربری گرگان برای ارائه خدمات به زائرین آغاز شده است.