شناسهٔ خبر: 173925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان از خدمات رسانی به زوار پاکستانی در پایانه مرزی ریمدان

ریمدان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با حضور در پایانه مرزی ریمدان از زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به همراه معاون امنیتی انتظامی استاندار و مسئولان اداره کل راهداری و جمعی از مسئولان استانی ضمن حضور در پایانه مرزی ریمدان از زیرساخت‌ها و خدمات مربوط به میزبانی از زائران پاکستانی بازدید کرد.

امام جمعه زاهدان به صورت مستقیم با موکب‌داران، خادمان شیعه و اهل سنت که از سراسر استان و کشور در گذرگاه ریمدان حاضر شده بودند، گفت‌وگو کرد.

وی در ادامه با حضور در جلسه کمیته اربعین مرز ریمدان با قدردانی از زحمات کلیه مسئولان جهت بهبود شرایط مرز و خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی بیان کرد: قطعاً اجر کسانی که به زائران امام حسین (ع) خدمت می‌کنند کمتر از زائرانی که به زیارت می‌روند کمتر نخواهد بود چرا که شما کارگزار اباعبدالله الحسین (ع) هستید و باید قدر خود را بدانید و خداوند متعال را از اینکه چنین توفیقی را نصیب شما کرده شکرگزار باشید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بازدیدی که صورت گرفت وضعیت فعلی مرز با سال‌های قبل تفاوت بسیاری پیدا کرده است.