شناسهٔ خبر: 174839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین جلسه شورای فنی استان سمنان؛

انواع آسفالت و نحوه اجرای آن در پروژه‌های عمرانی ارائه شد

جلسه شورای فنی استان سمنان در چهارمین جلسه شورای فنی استان، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان انواع آسفالت و نحوه اجرای آن در پروژه های عمرانی استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، صبح امروز چهارمین جلسه شورای فنی استان به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه میثم جعفری معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان با بهره گیری از آخرین مقالات و یافته های علمی  شاخص های آسفالت مطلوب و مشخصات فنی آن از قبیل درجه حرارت آسفالت، سرعت غلتک‌های های مورد استفاده جهت آسفالت‌ریزی، دانه‌بندی آسفالت‌ها را ارائه کرد.

در ادامه جلسه، منصور کیائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان رعایت شاخص‌های روز دنیا در انواع آسفالت‌های مورد استفاده در پروژه‌های عمرانی حوزه راهداری استان را تشریح کرد.    

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز ضمن قدردانی از راه و شهرسازی استان بر تداوم ارائه آخرین یافته های علمی روز دنیا در حوزه عمران و ساختمان در جلسه های شورای فنی استان تاکید کرد.    

گزارش کارگروه آموزش و ضوابط فنی در خصوص آسیب شناسی موضوعات آموزشی شورا در راستای جذب مشارکت بیشتر جامعه کارشناسی استان، نظارت بر تولید و عرضه بتن غیراستاندارد در پروژه های مسکونی دولتی و ارائه گزارش بازدید کارگروه نظارت از پروژه های بیمارستان امیرالمونین(ع) سمنان، احداث خوابگاه و سلف سرویس هنرستان شبانه روزی سوداغلن و احداث آموزشگاه شش کلاسه نردین از دیگر مباحثی بود که در جلسه مطرح شد.